وقایع یوم الله ۱۳ آبان کتاب پیروزی انقلاب اسلامی است

رئیس ارشاد اسلامی صومعه سرا گفت: وقایع رخ داده ۱۳ آبان در سال‌های مختلف هر کدام به مثابه کتابی است که می‌توانند روند پیروزی انقلاب اسلامی را به تصویر کشند.
کد خبر: ۲۱۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ - 03November 2016
 به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سید محمود رزمگیر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۱۳ آبان از جهات مختلف قابل تامل و بررسی است. این روز نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است.
 
وی با بیان اینکه ۱۳ آبان یادآور سه واقعه تاریخی تبعید حضرت امام راحل به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال‌های ۴۳، ۵۷ و ۵۸ است، افزود: ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است.
 
رزمگیر با بیان اینکه وقایع رخ داده ۱۳ آبان در سال‌های مختلف هر کدام به مثابه کتابی است که می‌توانند روند پیروزی انقلاب اسلامی را به تصویر کشند، خاطرنشان کرد: حضور پرشور و شعور نوجوانان ایران اسلامی در ۱۳ آبان سال ۵۷ یکی از پیام‌های مهم این روز است. دانش‌آموزان در این روز نقش ماندگار معلم بودن را به نمایش گذاشتند و نشان دادند معلمی به سن و سال نیست بلکه درک افراد از نقشی است که می‌توانند ایفاگر آن باشند.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا در پایان با بیان اینکه دانش‌آموزان ایران اسلامی در ۱۳ آبان در مدرسه‌ای به وسعت تاریخ از امتحان درس ایمان و آزادگی با سرافرازی بیرون آمدند، اظهار کرد: همه با هم خصوصا دانش‌آموزان با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان تلاش می‌کنیم ضمن شناخت دقیق و عمیق این حرکت عظیم اهداف همیشه جاودان تاریخ را دنبال و از حریم جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود دفاع کنیم.
 
منبع: ایکنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار